Art Jazz Club

Art Jazz Club este unul dintre putinele locuri in care poti asculta muzica buna live. Atunci cînd vreau să ies in oras, să ascult muzică bună...în primul rînd verific ce evenimente au ei. Concertele la care am fost eu, au fost reuşite, m-am simţit foarte bine acolo. Spaţiul este mic, intim, ceea ce mie imi place foarte mult, nu-mi plac deloc sălile de concert mari. Stai pe canapea, bei ceva, asculţi muzică, comunici cu prietenii...sau chiar participi şi tu la spectacol ( am fost la un concert la care spectatorii au fost invitaţi să urce pe scenă să cînte impreuna cu trupa respectivă). Atunci cînd nu e concert, oricum se ascultă selecţii de jazz, se proiectează înregistrările concertelor sau filme. În general se ascultă jazz, dar am fost şi la concerte de muzică (mai) rock. Întotdeauna muzică de calitate. Biletele (atunci cînd e un eveniment) sunt în jur de 20 de lei, meniul şi preţurile la băuturi sunt obişnuite. Se afla clubul imediat după galeria Orizont. Mai multe detalii pe site-ul lor: artjazzclub.ro

Comentarii

Postări populare