Prolapsul de valva mitrală

Acum cîtiva ani in urmă, după operaţie, am fost diagnosticata cu PVM. Mi s-a spus ca este o afecţiune congenitală şi că am simptome numai acum pentru că am avut emoţii în legătură cu operaţie. Iată care au fost simptomele care au apărut după operaţie cu anestezie generală:
  • palpitaţii
  • aritmie
  • atacuri de panică
  • senzaţie de sufocare
  • durere în piept
  • intoleranţă la efort
  • anxietate, insomnie
Mi s-a recomandat cîte un curs de Lokren şi calciu în fiecare luna. Un medic generalist experimentat mi-a spus însă că este vorba de o reacţie la anestezie, anestezice şi medicamente puternice. Am făcut cîteva cursuri de Lokren, după aia m-am lăsat, dar palpitaţiile şi senzaţiile de sufocare reveneau din cînd în cind afectîndu-mi viaţa foarte mult. Totul a dispărut de mai mult de jumătate de an şi iată care au fost schimbările pe care le-am făcut în acest sens, după părerea mea:
  • Am renunţat la medicamente, antibiotice, vitamine şi alte substanţe de sinteză
  • Am schimbat alimentaţia: hrană naturală, vie, fără E-uri, predominant vegetariană, predominant crudă
  • Beau următoarele ceaiuri: Roiniţă, Păducel, Tei (separat sau le amestec împreună, e un ceai relaxant, băut înainte de somn, bun pentru afecţiuni cardiace, pentru timpul rece...şi foarte bun la gust). Citeşte aici depsre acest ceai
  • Fac exerciţii fizice
  • Nu beau multă cafea, doar din cînd în cînd de dragul gustului, atunci cînd mă simt foarte bine, am mîncat şi am dormit bine...NU ca energizant, atunci cînd mi-e somn, cînd sunt obosită
  • Încerc să dorm bine (culcare musai inainte de 12), să am o atitudine calmă şi pozitivă

Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. PUTERI SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare