Tratament naturist rapid pentru durerile menstruale

Sunt multe plante medicinale pentru femei: pentru dismenoree (manifestată prin dureri in timpul menstruaţiei), tulburări hormonale, ciclul neregulat, infecţii, menopauză etc. Astăzi vreau să vă vorbesc despre plantele pe care le-am folosit eu pentru durerile menstruale şi au avut efect.
  1. Scoarţa de salcie: are efect antiinflamator, analgezic şi hemostatic, ajută în cazul hemoragiilor excesive şi durerilor genitale.
  2. Coada şoricelului: efect antispastic, analgezic, antiinflamator. Este recomandată în cazul dorerilor menstruale, menopauzei, leucoreii.
  3. Coada calului: efect antihemoragic, reduce durerile şi ajută la refacerea rapidă după hemoragie.
  4. Pau D'Arco: efect antiinflamator, analgezic, vasodilatator, este bun pentru tot felul de infecţii genitale, candida etc.

Aceste plante au un efect puternic şi pot fi folosite împreună sau separat. Ceaiurile se beau de cîteva ori pe zi, cu cîteva zile înaintea, în timpul şi eventual după ciclul menstrual. Se face infuzie, doar din scoarţa de salcie putem face un decoct (fierbem 10 minute 1-2 linguri de scoarţă într-o cană de apă). Pau Darco se bea sub forma de pastile sau deschidem capsula şi adăugăm scoarţa macinată la ceaiul nostru din celelalte plante.

Alte plante care pot fi adăugate la ceai: creţişoara, anason, frunze de zmeur, călin, salvie, coada racului (un excelent reglator hormonal), melisa (roiniţa), trifoi roşu, urzica, rădăcina de lemn dulce. De asemenea propolis este un antiinflamator puternic.

Sigur că trebuie luate multe lucruri în consideraţie atunci cînd vorbim de tulburari menstruale, contează şi infecţiile, răcelile, şi alimentaţia foarte mult, şi planul hormonal...Este posibil că nu am mai avut aşa dureri pentru că am schimbat alimentaţia, am facut cursuri de pau d'arco şi astfel am scăpat poate de nişte infecţii de care nu ştiam...iar organismul s-a întărit şi s-a echilibrat din toate punctele de vedere. Am citit că dacă trecem la alimentaţie naturală, organismul se curăţă de toxine şi este posibil să nu mai avem deloc menstre sau rar şi puţin. Dacă nu pot afirma cu siguranţă că plantele pe care vi le recomand vor rezolva afecţiunile aparatului reproducător pe care le aveţi, totuşi, pe termen scurt, atunci cînd avem dureri puternice şi hemoragie, acestea ajută cu siguranţă.

Aş fi foarte recunoscătoare dacă aţi lăsa un comentariu în cazul în care acest tratament v-a ajutat şi pe voi...sau poate că ştiţi alte plante care ajută în cazul durerilor menstruale. Este foarte util să vezi oameni reali cu probleme reale... nu să citeşti un prospect sec sau nu ştiu ce recomandări de la cineva care n-a experimentat el însuşi despre ce scrie. Pentru asta şi am început să scriu de fapt, căci şi eu la rîndul meu am căutat foarte mult şi unele lucruri le-am găsit, altele nu şi trebuia să le descopăr singura...Aşa că, vreau să împărtăşesc toată experienţa acumulată cu voi :)

Vă îmbrăţişez cu drag şi vă mulţumesc că sunteţi alături de mine!


Citeste si Sanatatea femeii

Comentarii

Postări populare