Terci de quinoa şi mei cu seminţe de in

LinkDupă ce am făcut terci din hrişcă şi a ieşi aşa bun, am început să încerc tot felul de terciuri, tot felul de combinaţii...încă nu m-am săturat :) E fain că e simplu şi rapid, in 10 minute e totul gata. Aveţi nevoie de:
  1. jumătate de cană mei
  2. jumătate de cană quinoa
  3. jumătate de măr, jumătate de pară
  4. Stafide
  5. cîteva liguriţe seminţe de in înmuiat sau germinat
  6. vanilie, scorţioşoară, miere după gust
  7. merişoare sau alte fructe deshidratate, seminţe, nuci (nu uitaţi să înmuiaţi nucile şi seminţele în prealabil, seminţele de in sunt foarte bune şi germinate)
Punem mei şi quinoa în 3 căni de apă şi fierbem pînă sunt gata. Nu fierbeţi mult cearealele şi nu fierbeţi mult fructele, adăugaţi-le spre sfîrşit, iar dacă aveţi fructe deshidratate, nu le fierbeţi deloc, doar adăugaţi-le după ce inchideţi focul. Tot atunci adăugaţi şi stafide, condimente dacă doriţi şi lăsaţi să stea un cîteva minute cu capac inchis. Cînd se răceşte pînă la 50 de grade, putem adăuga miere, seminţe de in şi alte ingrediente care vă plac (eu am presărat doar cu merişoare) şi putem servi terciul nostru delicios şi super nutritiv.

Comentarii

Postări populare