Insomnie...

Ieri am avut insomnie. Sunt zile în care se adună tot felul de lucruri, şi griji, şi decizii de luat, şi amintiri...şi câte şi mai câte, care nu te lasă să dormi. Sigur că e bine să poţi să te relaxezi, să te culci la timp şi să dormi liniştit. Dar parcă nopţile astea de insomnie mă fac din când în când să simt că sunt ,,vie''. Suntem doar nişte oameni şi cât de mult nu am ,,lucra'' cu noi înşine, nu am încerca să rămânem echilibraţi, cu toţii avem momente în care aceasta latură ,,umană'', emoţională îşi lasă ultimul cuvânt, în care spunem ,,nu mai pot'', în care plângem....sau pur şi simplu stăm toată noaptea lângă geam şi ne amintim şi ne gândim fără discernământ la tot felul de întâmplări, trăiri...Tind să fiu supărată pe mine când am astfel de momente, dar astăzi mă gândesc că nu trebuie să fiu. Psihicul, ca şi corpul fizic are Inteligeţa sa şi ştie de ce are nevoie. Aşa cum corpul încearcă să scape de alimente stricate prin senzaţie de greaţă de exemplu, aşa şi corpul psihic încearcă să aducă în lumină diverse lucruri rămase undeva acolo în subconştient, dar care poate ne afectează viaţa. Psihicul ni le scoate în faţă, ne ajută să le înţelegem şi, dacă e posibil, să uităm de ele şi să mergem mai departe. Aşa mi se pare cel puţin :)
În orice caz, gândul care mi-a venit astăzi este că trebuie să respectăm corpul nostru în totalitatea lui, nu doar cel fizic. Trebuie să-l ascultăm. Să nu mergem prin viaţa ca nişte roboţi spunând-ne mereu ,,trebuie'' şi continuând la nesfârşit aceeaşi rutina şi acelaşi program (făcut de noi sau de alţii pentru noi). Câteodată merită să ne oprim, să nu mai raţionăm, să nu mai trăim după plan şi să ne deschidem către viaţa aşa cum este ea, cu bune şi cu rele, să nu ne mai luptăm cu noi înşine....


REM- Daysleeper

Comentarii

  1. ah, despre altceva vorbeam...Nu cred ca am exprimat cum trebuie ce vroiam să spun... Cred ca e mai bine să scriu retete decat filosofari de-ale mele ;))
    merci pt comment, oricum :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare