Q&A: ce cărţi recomand?

Am primit un mail foarte draguţ câteva zile în urmă:
,,Buna Tania, 
Trebuie sa recunosc ca urmaresc cu mult interes blogul tau de ceva vreme si am invatat o multime de lucruri interesante si chiar am experimentat (cu  succes :)) cateva din retele tale. Dupa postarea 
"Q&A: Suntem ceea ce mâncăm?" am hotarat sa imi iau inima in dinti si sa te contactez pentru niste recomandari. Eu nu am avut pana acum contact cu medicina/stilul de viata ayurvedic(a) si as fi interesata sa aflu mai multe. Ma intreb daca ai putea sa imi recomanzi niste carti/site-uri, etc?
Multumesc anticipat, 
Suzi ''

Multumesc tare mult Suzi pentru cuvintele tale frumoase!

Sunt multe persoane care m-au rugat să le recomand cărţi, dar aşa s-a întâmplat că toate cărţile pe care le am sunt în limba rusă şi nu prea am avut ce să recomand.
Între timp, pentru că m-am orientat mai mult spre Ayurveda, am găsit autori care sunt traduşi şi în română. Vă recomand 2 autori: David Frawley şi Vasant Lad. Găsiţi în română următoarele titluri:
Ayurveda - ştiinţa autovindecării, dr. Vasant Lad, Yoga ierburilor, dr. David Frawley şi dr. Vasant Lad. David Frawley nu prea este apreciat de cei care practică terapie ayurvedică, dar pentru a avea o imagine generală despre cum funcţionează Ayurveda mie mi se par bune cărţile lui mai ales pentru cineva care nu a avut treabă  până acum cu Ayurveda şi este obişnuit cu logica medicinei moderne.  Eu am cartea lui Ayurvedic Healing din care am învăţat foarte multe.
 Pe internet se găsesc foarte puţine informaţii bune. Site-urile pe care le vizitez constant sunt în bara din dreapta şi după cum vedeţi sunt deocamdată puţine, câteva bloguri de reţete şi un singur blog de Ayurveda, HeyMonicaB.

Sper că aceste recomandari vor fi de folos, vă îmbrăţişez cu mare drag şi aştept cât mai multe intrebări!

PS. Aţi observat că am schimbat aspectul blogului? :P Prietenii de pe FB mi-au spus că le place, vouă cum vi se pare? :)

Comentarii

Postări populare