Review: Sampon Volum Pentru Par Fin Cu Portocale & Ceai Verde Lavera



Ce zice producatorul:

Acest sampon contine extracte de portocala si ceai verde si intareste firul de par subtire, de la radacini pana la varf, fara sa-l ingreuneze. Volum natural si elasticitate, curatate blanda si refacerea structurii firului de par - datorita ingredientelor derivate din plante la care se adauga betaina si complexul de cheratina. Recomandat pentru pearul fin subtire, lipsit de volum.
Nu contine silicon si are un Ph: 5.0-5.5 .
Potrivit pentru vegani.
Certificat NaTrue

Ingrediente CTFA/INCI: 
Water (Aqua), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Betaine, Sea Salt (Maris Sal), Camellia Oleifera Leaf Extract*, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Water*, Humulus Lupulus (Hops) Extract*, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract*, Avena Sativa (Oat) Straw Extract*, Oryza Sativa (Rice) Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract*, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract*, PCA Glyceryl Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Phytate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**
* ingredients from certified organic agriculture, ** natural essential oils

Ce face pentru parul meu:

1. Spală eficient, dar nu agresiv
Este unul dintre cele mai bune sampoane din gama bio/natural  pe care le-am incercat până acum pentru părul meu. Părul meu este gras (trebuie spălat la 2-3 zile maxim), drept si uscat la varfuri (pentru că nu am grijă de el). Nu este fin, dar este lipsit de volum pentru că e drept şi greu. 
Samponul ăsta îl spală cu adevărat bine faţă sampoanele bio încercate de mine. Îmi prelungeşte perioada în care trebuie să spăl din nou părul cu 1-2 zile de obicei. Ceea ce e bine pentru că e destul de enervant să speli părul lung la o dată la 2 zile. Deci, deşi nu este destinat pentru păr gras, şamponul ăsta merge foarte bine pentru părul gras după părerea mea. Spală eficient, dar fără să agreseze scalpul. Sodiul Coco Sulfate este un detergent derivat din ulei de cocos si este caracterizat ca ,,mild cleanser'' in baze de date de ingrediente cosmetice. Este altrenativa buna la Sodium Lauryl Sulfate, un detergent foarte agresiv care se gaseste din pacate in majoritatea produselor cosmetice pentru ca este ieftin. Cu toate acestea, a nu aş recomanda acest şampon pentru un scalp foarte uscat sau sensibil. 
2. Conferă într-adevar volum
Părul devine mai pufos şi, culmea, se face uşor creţ, mai ales dacă îl pieptăn uşurel sau nu-l pieptăn deloc şi îl las să se usuce singur. Atenţie la păr scurt. S-ar putea să aveţi problema să-l aranjaţi, să fie nevoie să aplicaţi ceva balsam pe varfuri. Arată destul de crazy părul dacă îl spălaţi simplu şi îl lăsaţi aşa. Mie imi place :) 
 Şi cam atât! :)) Şamponul ăsta nu reface structura firului de păr cum zice reclama. Nici un şampon nu face asta. E doar marketing. Şamponul în cele 5 secunde pe care le petrece pe părul nostru are o singură misiune: să spele delicat, astfel încât să nu afecteze ph-ul scalpului, să nu agrseze pielea şi părul. Ăsta este punctul meu de vedere desigur. 
Îl recomand pentru: păr normal-gras, păr drept-usor ondulat (parul cret o sa-l incurce fara balsam!), păr lipsit de volum, subţire. 
Nu îl recomand pentru: păr uscat, scalp uscat şi sensibil, păr creţ care se incurcă uşor, păr aspru.
Daca aveti par uscat, dar doriti totusi sa incercat acest produs, incercati-l. Nu este scump, deci merită. Eventual folositi si ceva balsam. Daca spăla prea agresiv avea să-mi apara matreata (scalpul meu este destul de sensibil, ceea ce nu s-a intamplat.

Unde se găseşte şi cât costă

Produsele Lavera se găsesc în foarte multe magazine online din Romania, chiar şi pe emag (desi are pret exagerat de mare acolo). Posibil să fie şi în unele magazine fizice, eu nu am vazut. Îl găsiti şi în magazinul meu online şi fizic în Călăraşi. http://veda-store.ro/magazin?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=346&category_id=64
Preţul este in jur de 24 Ron si are 200ml. Acum au si cutii cu promotie + 25%, adica 250ml. Mi se pare un pret foarte, foarte bun pentru produsul asta.


Comentarii

Postări populare